XM 50 COMPETITION
XM 50 Competition - 2025
Objavte najvybavenejší, najvýkonnejší a najobdarenejší 50cc na trhu.
Fantic Motard XM 50 Competition je ideálny pre mladých ľudí, ktorí túžia zažiť nové adrenalínové dobrodružstvá.
Podvozok odvodený od 125 ccm, mimoriadne kompaktný, stabilný a obratný. Výkon vždy na vrchole pri každom pohybe, či už v meste, na zmiešaných cestách alebo na rozbitej zemi.
Nový Fantic 50cc. Vyznačuje sa dokonalou rovnováhou medzi novým výfukom a karburátorom Dell’Orto a dvojtaktným kvapalinou chladeným motorom Minarelli 50.
Motor najnovšej generácie schopný zabezpečiť zvýšenie výkonu pri dodržaní homologizačných parametrov. Dôležité aktualizácie podvozku, ergonómie a estetiky s novými pútavými livrejami inšpirovanými modelmi Fantic Racing.



Motor
Nový rad 50 cm3 s jednovalcovým 6-stupňovým motorom značky Motori Minarelli, chladeným kvapalinou a najnovšej generácie. Úplne nový výfukový systém Twin Fire System z čierneho eloxovaného hliníka, vyvinutý v spolupráci s firmou Big One s dvojitými priechodmi, ktorý je schopný dosiahnuť špičkový výkon pri každých otáčkach a spĺňa predpisy.
Podvozok
Vynikajúci podvozok Fantic odvodený od 125 cm3 je jednou z najväčších predností tohto motocykla. Obvodový rám z CrMo ocele modelu Fantic XE 50 bol optimalizovaný z hľadiska tuhosti umiestnením nových výstuh, čo prospieva jazde. Motard 50 Competition je vybavený 41 mm upside-down vidlicou Fantic a hliníkovými taniermi riadenia, predpätím pružiny a hydraulicky nastaviteľným monoshockom, kyvnou vidlicou s variabilným prierezom a odnímateľným zadným rámom. Sedlo 2021 s novou penou poskytuje väčšiu ergonómiu a pohodlie. Nová verzia Motard XM bola znížená o 35 mm. Pneumatiky Motard 100/80×17 – 130/70×17 sú namontované na hliníkových ráfikoch. Výkonné a modulárne kotúčové brzdy Wave 260 mm vpredu a 220 mm vzadu.


Príprava
Motocykel XM 50 Competition je určený pre tých, ktorí chcú viac, s komponentmi podobnými pretekárskym modelom. Zostava „Competition“ zahŕňa 41 mm vidlicu Fantic FRS Red, zadné odpruženie FRS s piggy back, hydraulické nastavenie predpätia pružiny a odskoku, eloxovanú ochranu hlavného brzdového valca zadnej brzdy, CNC štítky, pretekársky brzdový systém s nastaviteľným dosahom, čierny eloxovaný tlmič, chrániče rúk, odľahčenú korunku z ergalu.
TECHNICKÁ ŠPECIFIKÁCIA
MOTOR
- motor: Jednovalec 2-taktný, Euro5, kvapalinou chladený
- Karburátor: Dell’Orto ø16 mm
- zdvih: 39 mm
- zapaľovanie: Elektronické, variabilné
- Prevodovka: 6-rýchlostná
- Výfuk: Rozdeľovač a tlmič výfuku Euro5 od BigOne
- Spotreba paliva: 2,18 l/100 km*
- Objem motora: 48,9 ccm
- Vŕtanie: 40,3 mm
- Vstrekovanie paliva: Membrána
- Štartér: nožný štartér
- Spojka: Multidisk v oleji
- Emisie CO2: 50,32 g/km*
PODVOZOK
- Rám: Obvod z ocele
- kyvná vidlica: Hliníkový, variabilný a progresívny článok
- kolesá: Hliníkové, eloxované čierne a CNC náboje
- Trojité svorky: Hliník, CNC obrábaný
- Zadné odpruženie: Mono FANTIC FRS 50 Piggyback – 2 regulácia
- Pomocný rám: Odnímateľné z ocele
- pneumatiky: 100/80×17 – 130/70×17
- Brzdy: Predný kotúč “Wave” ø260 mm – Zadný kotúč “Wave” ø220 mm
- Predné odpruženie: FANTIC FRS ø41mm USD, závodné nastavenie
- riadidlá: Hliník, ø28mm bez priečky
Rozmery
- dĺžka: 2040 mm
- Výška sedadla: 875 mm
- Rázvor: 1420 mm
- Hmotnosť: 95 kg
- Objem palivovej nádrže: 7,5 l