XEF RALLY

XEF RALLY

Skutočný pretekársky motocykel,
pripravený na Dakar, ale aj sériový motocykel, schválený pre E5 a pripravený ponúknuť najčistejší pocit z rallye. Perfektný na to, aby ste mohli vyzvať chronometer alebo sami seba, objaviť svoje limity a posunúť ich ešte ďalej pri každej jazde.

DAKARSKÉ ODOLNÉ NÁDRŽE

Veľké nájazdy si vyžadujú veľkú kapacitu paliva. Preto sme model XEF RALLY vybavili 30-litrovou nádržou rozdelenou na dve časti.

Prvá, umiestnená zboku, poskytuje aerodynamickú a nárazovú ochranu. Druhá, v strede,

je pod sedadlom a ponúka štíhlu ergonómiu a dokonalé rozloženie hmotnosti.

 

PRÍSTROJOVÝ PANEL NOVEJ GENERÁCIE

Všetko pod kontrolou. Vďaka našej 7“ obrazovke RallyScreen budete môcť ľahko kontrolovať trate GPX, digitálne knihy ciest a používať všetky navigačné aplikácie na trhu, a to buď prostredníctvom dotykovej obrazovky, alebo dvoch ovládacích prvkov na riadidlách.

Vďaka operačnému systému Android spravujete všetky aplikácie ako na smartfóne, ale je úplne odolný voči nárazom, prachu a vode (certifikát IP67).

RallyScreen sa zapína a vypína spolu s bicyklom, ale má aj internú batériu, vďaka ktorej si ho môžete vziať so sebou a plánovať svoje dobrodružstvá a trasy z pohodlia pohovky.

 

KARBÓNOVO KEVLAROVÝ ŠTÍT MOTORA

Motor je chránený 5 mm hrubým karbónovým kevlarovým štítom.

Vďaka tomuto dôležitému prvku sú motor, nádrže a výfuk úplne chránené pred akýmkoľvek nárazom alebo nepríjemnosťou.

.

ČISTÁ SÍLA

Úžasný štvortaktný motor s objemom 450 cm3 netreba predstavovať: jednovalec s vynikajúcim výkonom sa postará o to, aby ste ho využili naplno, je agresívny, keď je to potrebné, a ovládateľný v každej situácii.

Vlastnosti, ktoré vyplývajú z radu pevných riešení, ako je dvojitý vačkový hriadeľ a hnací hriadeľ, a nádych bláznivosti.

Obrátená hlava v kombinácii s dozadu skloneným valcom centralizuje hmotnosť a zaručuje výnimočnú agilitu a pôsobivú ovládateľnosť.

VÝKON A MODULARITA

Preteky v púšti rýchlosťou viac ako 150 km/h si vyžadujú veľké zručnosti, ale váš motocykel vás musí čo najlepšie podporovať.

Vďaka zväčšenej prednej brzde s priemerom 300 mm si môžete byť istí, že budete schopní zastaviť v akejkoľvek rýchlosti. Vyvinuli sme aj zmes podložky, aby vám ponúkla najlepšiu modulárnosť a jazdu v každom type terénu.

Parametre

MOTOR

  • Typ: Jednovalcový 4-taktný motor, chladený kvapalinou, 4 ventily DOHC
  • Indukcia: Vstrekovanie paliva
  • Zdvih: 60,8 mm
  • Systém zapaľovania: TCI
  • Systém mazania: Mokrá vaňa
  • Spojka: mokrá, s viacerými kotúčmi
  • Objem: 450 cm3
  • Otvory: 97,0 mm
  • Kompresný pomer:
    13.0 : 1
  • Štartovací systém:
    Elektrický štartér
  • Prevodovka: Päťstupňová prevodovka
  • Homologácia:
    Euro5

PODVOZOK

  • Typ rámu: Hliníkový obvodový rám
  • Pásy: 116 mm
  • Kyvná vidlica: Hliník s variabilným prierezom a progresívnym článkom
  • Pneumatiky: 90/90×21 – 140/90×18
  • Predné odpruženie:KYB ø48 mm, plne nastaviteľné, zdvih kolies 310 mm
  • Uhol koliesok: 27.2°
  • Zadný rám: Oceľový
  • Ráfiky: 21×1,60 – 18×2,15
  • Brzdy: Hydraulický kotúč ø300 mm – Hydraulický kotúč ø245 mm
  • Zadné odpruženie: KYB, plne nastaviteľné, zdvih kolies 300 mm

Rozmery

  • Výška sedadla: 955 mm
  • Rázvor kolies:1480 mm
  • Pohotovostná hmotnosť: <140 kg
  • Objem palivovej nádrže: 30 l