XEF RALLY
XEF RALLY
Skutočný pretekársky motocykel,
pripravený na Dakar, ale aj sériový motocykel, schválený pre E5 a pripravený ponúknuť najčistejší pocit z rallye. Perfektný na to, aby ste mohli vyzvať chronometer alebo sami seba, objaviť svoje limity a posunúť ich ešte ďalej pri každej jazde.







DAKARSKÉ ODOLNÉ NÁDRŽE
Veľké nájazdy si vyžadujú veľkú kapacitu paliva. Preto sme model XEF RALLY vybavili 30-litrovou nádržou rozdelenou na dve časti.
Prvá, umiestnená zboku, poskytuje aerodynamickú a nárazovú ochranu. Druhá, v strede,
je pod sedadlom a ponúka štíhlu ergonómiu a dokonalé rozloženie hmotnosti.
PRÍSTROJOVÝ PANEL NOVEJ GENERÁCIE
Všetko pod kontrolou. Vďaka našej 7“ obrazovke RallyScreen budete môcť ľahko kontrolovať trate GPX, digitálne knihy ciest a používať všetky navigačné aplikácie na trhu, a to buď prostredníctvom dotykovej obrazovky, alebo dvoch ovládacích prvkov na riadidlách.
Vďaka operačnému systému Android spravujete všetky aplikácie ako na smartfóne, ale je úplne odolný voči nárazom, prachu a vode (certifikát IP67).
RallyScreen sa zapína a vypína spolu s bicyklom, ale má aj internú batériu, vďaka ktorej si ho môžete vziať so sebou a plánovať svoje dobrodružstvá a trasy z pohodlia pohovky.




KARBÓNOVO KEVLAROVÝ ŠTÍT MOTORA
Motor je chránený 5 mm hrubým karbónovým kevlarovým štítom.
Vďaka tomuto dôležitému prvku sú motor, nádrže a výfuk úplne chránené pred akýmkoľvek nárazom alebo nepríjemnosťou.
.
ČISTÁ SÍLA
Úžasný štvortaktný motor s objemom 450 cm3 netreba predstavovať: jednovalec s vynikajúcim výkonom sa postará o to, aby ste ho využili naplno, je agresívny, keď je to potrebné, a ovládateľný v každej situácii.
Vlastnosti, ktoré vyplývajú z radu pevných riešení, ako je dvojitý vačkový hriadeľ a hnací hriadeľ, a nádych bláznivosti.
Obrátená hlava v kombinácii s dozadu skloneným valcom centralizuje hmotnosť a zaručuje výnimočnú agilitu a pôsobivú ovládateľnosť.


VÝKON A MODULARITA
Preteky v púšti rýchlosťou viac ako 150 km/h si vyžadujú veľké zručnosti, ale váš motocykel vás musí čo najlepšie podporovať.
Vďaka zväčšenej prednej brzde s priemerom 300 mm si môžete byť istí, že budete schopní zastaviť v akejkoľvek rýchlosti. Vyvinuli sme aj zmes podložky, aby vám ponúkla najlepšiu modulárnosť a jazdu v každom type terénu.
Parametre
MOTOR
- Typ: Jednovalcový 4-taktný motor, chladený kvapalinou, 4 ventily DOHC
- Indukcia: Vstrekovanie paliva
- Zdvih: 60,8 mm
- Systém zapaľovania: TCI
- Systém mazania: Mokrá vaňa
- Spojka: mokrá, s viacerými kotúčmi
- Objem: 450 cm3
- Otvory: 97,0 mm
- Kompresný pomer:
13.0 : 1 - Štartovací systém:
Elektrický štartér - Prevodovka: Päťstupňová prevodovka
- Homologácia:
Euro5
PODVOZOK
- Typ rámu: Hliníkový obvodový rám
- Pásy: 116 mm
- Kyvná vidlica: Hliník s variabilným prierezom a progresívnym článkom
- Pneumatiky: 90/90×21 – 140/90×18
- Predné odpruženie:KYB ø48 mm, plne nastaviteľné, zdvih kolies 310 mm
- Uhol koliesok: 27.2°
- Zadný rám: Oceľový
- Ráfiky: 21×1,60 – 18×2,15
- Brzdy: Hydraulický kotúč ø300 mm – Hydraulický kotúč ø245 mm
- Zadné odpruženie: KYB, plne nastaviteľné, zdvih kolies 300 mm
Rozmery
- Výška sedadla: 955 mm
- Rázvor kolies:1480 mm
- Pohotovostná hmotnosť: <140 kg
- Objem palivovej nádrže: 30 l