XEF 310
XEF 310 - 2025
Dokonalá rovnováha, XEF310 je umiestnená v už tak širokom rozsahu priamo medzi 250 a 450 a môže sa pochváliť dokonalou rovnováhou najlepších funkcií týchto modelov. V skutočnosti je zaručená extrémna agilita, jednoduchosť použitia a následná radosť z jazdy na 4-taktnom 250, ale so silným výkonom a krútiacim momentom, ktoré sa približujú svojej veľkej sestre 450. Veľa hodín bolo strávených hľadaním presne toho najlepšieho vyváženia. medzi výkonom a jednoduchosťou používania aj pre amatéra.






MOTOR
304ccm bol vyvinutý špeciálne pre enduro použitie: výsledkom je kompresný pomer (12,8), ktorý nie je príliš strmý, ale oveľa vhodnejší pre všestranný off-road.
Veľa krútiaceho momentu v spodnom pásme, s plným a príjemným podaním vo všetkých otáčkach bez straty výkonu vo výškach a bez niekedy prehnanej nechutnosti a výbušnosti mnohých 450-iek.
MAPY A TRAKCIA
Charakter motora je prispôsobiteľný a ešte prepracovanejší vďaka novým motorovým mapám s prepracovaným riadením motorovej brzdy: môžete si vybrať jedno z 3 vyhradených mapovaní (tvrdé/mäkké/štandardné), priamo z multiswitcha namontovaného na riadidlách. Z rovnakého prístroja môžete ovládať aj trakčnú kontrolu na 10 úrovniach.



PODVOZOK
Rovnako ako jeho sestry 250 a 450 sa môže pochváliť priestorom podvozku, ktorý nemá na enduro scéne konkurenciu. Kované, extrudované a lisované diely sa kombinujú, aby vám poskytli maximálnu rovnováhu medzi ľahkosťou a tuhosťou, obratnosťou a presnosťou.
Kvalitné odpruženie musí zabezpečiť super precíznu ovládateľnosť, pričom využíva každý mm zdvihu na filtrovanie terénu a vracia len to, čo jazdec potrebuje.
Preto sme zvolili KYB s použitím 48 mm tlakovej uzavretej kazety, zdvihu 300 mm, ultra nastaviteľnej vidlice SSS (Speed Sensitive System) s nastaviteľným predpätím, odskokom a tlmením kompresie.
Mono tlmič je tiež Kayaba so zdvihom kolies 315 mm. Brzdové kotúče majú priemer 270 mm vpredu a 245 mm vzadu.
WIFICOM E APP WIGET
Štandardom je aj WIFI COM, ktorý prispieva ku kompletnému elektronickému balíku, ktorý vám motorku ušije na mieru. A vďaka špeciálnej aplikácii „WiGET“ je to ako mať niekoľko motoriek v jednej.
Jednoduchým kliknutím na smartfóne je možné ECU motocykla nastaviť na jednu z máp vyvinutých spoločnosťou Fantic Racing, alebo si môžete vytvoriť vlastné ideálne nastavenie motora pre všetky typy terénu a podmienky prostredia.
Môžete tiež čítať počítadlo motohodín motocykla, pridávať servisné poznámky, čítať diagnostiku a zobrazovať údaje o motore v reálnom čase.

TECHNICKÁ ŠPECIFIKÁCIA
MOTOR
- typ Motora : Jednovalec 4-taktný, kvapalinou chladený, 4 ventily, DOHC
- indukcia: Vstrekovanie paliva
- zdvih: 53,6 mm
- Systém zapaľovania: TCI
- Systém mazania: mokrá olejová vaňa
- spojka: Mokra, viackotúčová
- Emisie CO2: 83 g/km
- Objem motora: 304 ccm
- Vŕtanie:85,0 mm
- Kompresný pomer: 12,8:1
- Štartovací systém: Elektrický štartér
- Prevody: 6
- Homologácia: Euro5
PODVOZOK
- Typ rámu: Hliníkový obvodový rám
- Trail:116 mm
- Kyvné rameno: Hliník s variabilným prierezom a progresívnym článkom
- pneumatiky: 90/90×21 – 140/90×18
- Predné odpruženie: KYB ø48 mm, plne nastaviteľný, zdvih kolies 310 mm
- Uhol Riadenie: 27,2°
- Zadný rám: Hliník
- Ráfiky: 21×1,60 – 18×2,15
- Brzdy: Hydraulický kotúč ø270mm – Hydraulický kotúč ø245mm
- Zadné odpruženie: KYB, plne nastaviteľný, zdvih kolies 317 mm
Rozmery
- dĺžka: 2175 mm
- šírka: 825 mm
- výška: 1270 mm
- Výška sedadla: 955 mm
- Rázvor: 1480 mm
- Hmotnosť (bez benzínu – s kvapalinami):
106 kg - Kapacita palivovej nádrže:
7,9 l - Množstvo motorového oleja: 0,95 l