XEF 310

XEF 310 - 2025

Dokonalá rovnováha, XEF310 je umiestnená v už tak širokom rozsahu priamo medzi 250 a 450 a môže sa pochváliť dokonalou rovnováhou najlepších funkcií týchto modelov. V skutočnosti je zaručená extrémna agilita, jednoduchosť použitia a následná radosť z jazdy na 4-taktnom 250, ale so silným výkonom a krútiacim momentom, ktoré sa približujú svojej veľkej sestre 450. Veľa hodín bolo strávených hľadaním presne toho najlepšieho vyváženia. medzi výkonom a jednoduchosťou používania aj pre amatéra.

MOTOR

304ccm bol vyvinutý špeciálne pre enduro použitie: výsledkom je kompresný pomer (12,8), ktorý nie je príliš strmý, ale oveľa vhodnejší pre všestranný off-road.

Veľa krútiaceho momentu v spodnom pásme, s plným a príjemným podaním vo všetkých otáčkach bez straty výkonu vo výškach a bez niekedy prehnanej nechutnosti a výbušnosti mnohých 450-iek.

MAPY A TRAKCIA

Charakter motora je prispôsobiteľný a ešte prepracovanejší vďaka novým motorovým mapám s prepracovaným riadením motorovej brzdy: môžete si vybrať jedno z 3 vyhradených mapovaní (tvrdé/mäkké/štandardné), priamo z multiswitcha namontovaného na riadidlách. Z rovnakého prístroja môžete ovládať aj trakčnú kontrolu na 10 úrovniach.

PODVOZOK

Rovnako ako jeho sestry 250 a 450 sa môže pochváliť priestorom podvozku, ktorý nemá na enduro scéne konkurenciu. Kované, extrudované a lisované diely sa kombinujú, aby vám poskytli maximálnu rovnováhu medzi ľahkosťou a tuhosťou, obratnosťou a presnosťou.

Kvalitné odpruženie musí zabezpečiť super precíznu ovládateľnosť, pričom využíva každý mm zdvihu na filtrovanie terénu a vracia len to, čo jazdec potrebuje.

Preto sme zvolili KYB s použitím 48 mm tlakovej uzavretej kazety, zdvihu 300 mm, ultra nastaviteľnej vidlice SSS (Speed ​​Sensitive System) s nastaviteľným predpätím, odskokom a tlmením kompresie.

Mono tlmič je tiež Kayaba so zdvihom kolies 315 mm. Brzdové kotúče majú priemer 270 mm vpredu a 245 mm vzadu.

WIFICOM E APP WIGET

Štandardom je aj WIFI COM, ktorý prispieva ku kompletnému elektronickému balíku, ktorý vám motorku ušije na mieru. A vďaka špeciálnej aplikácii „WiGET“ je to ako mať niekoľko motoriek v jednej.

 

Jednoduchým kliknutím na smartfóne je možné ECU motocykla nastaviť na jednu z máp vyvinutých spoločnosťou Fantic Racing, alebo si môžete vytvoriť vlastné ideálne nastavenie motora pre všetky typy terénu a podmienky prostredia.

 

Môžete tiež čítať počítadlo motohodín motocykla, pridávať servisné poznámky, čítať diagnostiku a zobrazovať údaje o motore v reálnom čase.

TECHNICKÁ ŠPECIFIKÁCIA

MOTOR

  • typ Motora : Jednovalec 4-taktný, kvapalinou chladený, 4 ventily, DOHC
  • indukcia: Vstrekovanie paliva
  • zdvih: 53,6 mm
  • Systém zapaľovania: TCI
  • Systém mazania: mokrá olejová vaňa 
  • spojka: Mokra, viackotúčová
  • Emisie CO2: 83 g/km
  • Objem motora: 304 ccm
  • Vŕtanie:85,0 mm
  • Kompresný pomer: 12,8:1
  • Štartovací systém: Elektrický štartér
  • Prevody: 6
  • Homologácia: Euro5

PODVOZOK

  • Typ rámu: Hliníkový obvodový rám
  • Trail:116 mm
  • Kyvné rameno: Hliník s variabilným prierezom a progresívnym článkom
  • pneumatiky: 90/90×21 – 140/90×18
  • Predné odpruženie: KYB ø48 mm, plne nastaviteľný, zdvih kolies 310 mm
  • Uhol Riadenie: 27,2°
  • Zadný rám: Hliník
  • Ráfiky: 21×1,60 – 18×2,15
  • Brzdy: Hydraulický kotúč ø270mm – Hydraulický kotúč ø245mm
  • Zadné odpruženie: KYB, plne nastaviteľný, zdvih kolies 317 mm

Rozmery

  • dĺžka: 2175 mm
  • šírka: 825 mm
  • výška: 1270 mm
  • Výška sedadla: 955 mm
  • Rázvor: 1480 mm
  • Hmotnosť (bez benzínu – s kvapalinami):
    106 kg
  • Kapacita palivovej nádrže:
    7,9 l
  • Množstvo motorového oleja: 0,95 l