XEF 250
XEF 250
Najlepší v triede, model XEF250 je najúspešnejším motocyklom v našej ponuke: 11 titulov za 3 roky z neho robí kanibala štvrťlitrovej triedy.
Inteligentný, vysoko výkonný a prispôsobený jazdcovi. Referenčný podvozok v kombinácii s prispôsobiteľnou elektronikou z neho robia úplnú enduro zbraň.







MOTOR PRE VŠETKÝCH
Skvelý výkon, ale jednoduché ovládanie, aby sa zabránilo zbytočnému unavovaniu profesionálnych jazdcov a obmedzovaniu amatérov.
Naša 250 ccm sa vždy vie správať: vysoko výkonná, ľahká a spoľahlivá.
Vlastnosti, ktoré vyplývajú z radu pevných riešení, ako je dvojitý vačkový hriadeľ a hnací hriadeľ, a z trochy bláznivosti.
Obrátená hlava v kombinácii s dozadu skloneným valcom, centralizuje hmotnosť a zaručuje výnimočnú agilitu a pôsobivú ovládateľnosť.
DR. JEKYLL A P. HYDE
So špeciálnou aplikáciou WiGET je to ako mať niekoľko bicyklov v jednom
Jednoduchým kliknutím zo smartfónu sa riadiaca jednotka motocykla nastaví na jedno z nastavení mapovania vyvinutých spoločnosťou Fantic Racing alebo si môžete vytvoriť vlastné nastavenie motora pre akýkoľvek terén a poveternostné podmienky
Takisto je možné čítať údaje z palubného počítača motocykla, pridávať servisné poznámky, získavať diagnostické údaje a zobrazovať údaje o motore v reálnom čase


POKROČILÁ TECHNOLÓGIA
Chcete sa otočiť na sixpence? Chcete na poslednú chvíľu zmeniť smer, aby ste sa vyhli prekážke?
Náš vynikajúci hliníkový rám bol na to navrhnutý.
Lisované, lisované a tlakovo liate komponenty spájajú svoje sily, aby zaručili ideálnu rovnováhu medzi ľahkosťou a tuhosťou, obratnosťou a presnosťou.
Vysokokvalitné odpruženie by malo zaručiť mimoriadne presné ovládanie, ktoré využíva každý milimeter zdvihu na filtrovanie terénu a zachováva len to, čo jazdec potrebuje.
Preto sme si vybrali spoločnosť KYB a 48 mm tlakovú vidlicu s uzavretou kazetou SSS (Speed Sensitive System) so zdvihom 300 mm a super nastaviteľným predpätím, predĺžením a kompresiou.
Mono tlmič je tiež Kayaba so zdvihom 317 mm.
KĽÚČOM K ÚSPECHU JE DÔSLEDNOSŤ
Jazdec sa stáva víťazom, ak je jeho výkon konzistentný od štartu do cieľa.
Centrálna nádrž s objemom 8 litrov nám umožnila spolupracovať s tímom Enduro Factory na ergonomickom dizajne, ktorý je elegantný, čistý a tvarovaný.
Kľúčový je aj dizajn sedadla, ktoré je pohodlné a má skvelú priľnavosť. A to všetko s cieľom ponúknuť vám maximálne pohodlie a voľnosť, od nedeľnej jazdy až po 6-dňové podujatie.


DRAHÉ KOVY
Výfukový systém je základným komponentom na dosiahnutie čo najlepšieho výkonu nášho štvortaktu.
Rozvod vyvinutý v spolupráci so spoločnosťou Arrow, tesne obopína valec, aby sa centralizovala hmotnosť, zatiaľ čo hliníková koncovka uvoľňuje všetok výkon a vzrušujúci zvuk 250-ky.
TECHNICKÁ ŠPECIFIKÁCIA
MOTOR
- Motor: Jednovalec 4-taktný, kvapalinou chladený, 4 ventily, DOHC
- Indukcia: Vstrekovanie paliva
- zdvih: 53,6 mm
- Systém zapaľovania: TCI
- Systém mazania: mokrá záchytná vaňa
- Spojka: Mokré, viackotúčové
- Emisie CO2: 83 g/km
- Objem motora: 250 ccm
- Vŕtanie:
77,0 mm - Kompresný pomer:
13,8:1 - Štartovací systém:
Elektrický štartér - Prevody: 6
- Homologácia: Euro5
PODVOZOK
- Typ rámu: Hliníkový obvodový rám
- Trail:116 mm
- Kyvné rameno: Hliník s variabilným prierezom a progresívnym článkom
- pneumatiky: 90/90×21 – 140/90×18
- Predné odpruženie: KYB ø48 mm, plne nastaviteľný, zdvih koliesok 310 mm
- Uhol Riadenie: 27,2°
- Zadný rám: Hliník
- Ráfiky: 21×1,60 – 18×2,15
- Brzdy: Hydraulický kotúč ø270mm – Hydraulický kotúč ø245mm
- Zadné odpruženie: KYB, plne nastaviteľný, zdvih kolies 317 mm
Rozmery
- dĺžka: 2175 mm
šírka: 825 mm
výška: 1270 mm
Výška sedadla: 955 mm
Rázvor: 1480 mm
Suchá hmotnosť: 106 kg
Kapacita palivovej nádrže: 7,9 l
Množstvo motorového oleja: 0,95 l