XEF 250

XEF 250

Najlepší v triede, model XEF250 je najúspešnejším motocyklom v našej ponuke: 11 titulov za 3 roky z neho robí kanibala štvrťlitrovej triedy.
Inteligentný, vysoko výkonný a prispôsobený jazdcovi. Referenčný podvozok v kombinácii s prispôsobiteľnou elektronikou z neho robia úplnú enduro zbraň.

 

 

MOTOR PRE VŠETKÝCH

Skvelý výkon, ale jednoduché ovládanie, aby sa zabránilo zbytočnému unavovaniu profesionálnych jazdcov a obmedzovaniu amatérov.

Naša 250 ccm sa vždy vie správať: vysoko výkonná, ľahká a spoľahlivá.

Vlastnosti, ktoré vyplývajú z radu pevných riešení, ako je dvojitý vačkový hriadeľ a hnací hriadeľ, a z trochy bláznivosti.

Obrátená hlava v kombinácii s dozadu skloneným valcom, centralizuje hmotnosť a zaručuje výnimočnú agilitu a pôsobivú ovládateľnosť.

DR. JEKYLL A P. HYDE

So špeciálnou aplikáciou WiGET je to ako mať niekoľko bicyklov v jednom

Jednoduchým kliknutím zo smartfónu sa riadiaca jednotka motocykla nastaví na jedno z nastavení mapovania vyvinutých spoločnosťou Fantic Racing alebo si môžete vytvoriť vlastné nastavenie motora pre akýkoľvek terén a poveternostné podmienky

Takisto je možné čítať údaje z palubného počítača motocykla, pridávať servisné poznámky, získavať diagnostické údaje a zobrazovať údaje o motore v reálnom čase

POKROČILÁ TECHNOLÓGIA

Chcete sa otočiť na sixpence? Chcete na poslednú chvíľu zmeniť smer, aby ste sa vyhli prekážke?

Náš vynikajúci hliníkový rám bol na to navrhnutý.

Lisované, lisované a tlakovo liate komponenty spájajú svoje sily, aby zaručili ideálnu rovnováhu medzi ľahkosťou a tuhosťou, obratnosťou a presnosťou.

Vysokokvalitné odpruženie by malo zaručiť mimoriadne presné ovládanie, ktoré využíva každý milimeter zdvihu na filtrovanie terénu a zachováva len to, čo jazdec potrebuje.

Preto sme si vybrali spoločnosť KYB a 48 mm tlakovú vidlicu s uzavretou kazetou SSS (Speed Sensitive System) so zdvihom 300 mm a super nastaviteľným predpätím, predĺžením a kompresiou.

Mono tlmič je tiež Kayaba so zdvihom 317 mm.

KĽÚČOM K ÚSPECHU JE DÔSLEDNOSŤ

Jazdec sa stáva víťazom, ak je jeho výkon konzistentný od štartu do cieľa.

Centrálna nádrž s objemom 8 litrov nám umožnila spolupracovať s tímom Enduro Factory na ergonomickom dizajne, ktorý je elegantný, čistý a tvarovaný.

Kľúčový je aj dizajn sedadla, ktoré je pohodlné a má skvelú priľnavosť. A to všetko s cieľom ponúknuť vám maximálne pohodlie a voľnosť, od nedeľnej jazdy až po 6-dňové podujatie.

DRAHÉ KOVY

Výfukový systém je základným komponentom na dosiahnutie čo najlepšieho výkonu nášho štvortaktu.

Rozvod vyvinutý v spolupráci so spoločnosťou Arrow, tesne obopína valec, aby sa centralizovala hmotnosť, zatiaľ čo hliníková koncovka uvoľňuje všetok výkon a vzrušujúci zvuk 250-ky.

TECHNICKÁ ŠPECIFIKÁCIA

MOTOR

  • Motor: Jednovalec 4-taktný, kvapalinou chladený, 4 ventily, DOHC
  • Indukcia: Vstrekovanie paliva
  • zdvih: 53,6 mm
  • Systém zapaľovania: TCI
  • Systém mazania: mokrá záchytná vaňa
  • Spojka: Mokré, viackotúčové
  • Emisie CO2: 83 g/km
  • Objem motora: 250 ccm
  • Vŕtanie:
    77,0 mm
  • Kompresný pomer:
    13,8:1
  • Štartovací systém:
    Elektrický štartér
  • Prevody: 6
  • Homologácia: Euro5

PODVOZOK

  • Typ rámu: Hliníkový obvodový rám
  • Trail:116 mm
  • Kyvné rameno: Hliník s variabilným prierezom a progresívnym článkom
  • pneumatiky: 90/90×21 – 140/90×18
  • Predné odpruženie: KYB ø48 mm, plne nastaviteľný, zdvih koliesok 310 mm
  • Uhol Riadenie: 27,2°
  • Zadný rám: Hliník
  • Ráfiky: 21×1,60 – 18×2,15
  • Brzdy: Hydraulický kotúč ø270mm – Hydraulický kotúč ø245mm
  • Zadné odpruženie: KYB, plne nastaviteľný, zdvih kolies 317 mm

Rozmery

  • dĺžka: 2175 mm
    šírka: 825 mm
    výška:
    1270 mm
    Výška sedadla:
    955 mm
    Rázvor:
    1480 mm
    Suchá hmotnosť:
    106 kg
    Kapacita palivovej nádrže:
    7,9 l
    Množstvo motorového oleja:
    0,95 l