Travel 700

Od výkonu – vďaka fantastickému paralelnému dvojvalcovému motoru s objemom 689 cm3 – cez elektronický balík až po špičkový podvozok, všetko bolo predmetom dôkladného štúdia oddelenia výskumu a vývoja spoločnosti Fantic. Jediná základná charakteristika zostala nezmenená, a to perfektná rovnováha medzi zábavou na ceste aj v teréne, ako sa na autentický scrambler patrí.

Caballero 700 je jediným modelom v tomto segmente, ktorý sa môže pochváliť súborom parametrov, ktoré mu umožňujú bez obáv zvládnuť cesty aj terén: 19„ a 17“ kolesá s drôtenými lúčmi a optimalizované odpruženie v kombinácii s hmotnosťou iba 175 kg (bez paliva) zaisťujú agilitu, bezpečnosť a presnosť jazdy v akomkoľvek teréne.

MOTOR

Vlajková loď tejto rady je vybavená vysoko ceneným paralelným dvojvalcom CP2 od spoločnosti Yamaha, ktorý po prvýkrát opúšťa japonské modely a je použitý v talianskom podvozku.

Perfektný výkon pre zábavu na ceste aj v teréne, 74 koní pri 9000 ot./min, je doplnený novou robustnou krivkou krútiaceho momentu, ktorá poskytuje silný výkon v celom rozsahu otáčok: 60 Nm konštantne až do 8000 ot./min, s maximom 70 Nm pri 6500 ot./min.

Tieto hodnoty sú výsledkom dlhého vývoja konštrukcie a kalibrácie celého výfukového a sacieho systému, ktorý sa vyznačuje jedinečnou vzduchovou komorou a mapovaním motora.

Caballero 700 ponúka výnimočný výkon a potešiteľný výkon, čo z neho robí ideálnu voľbu pre cesty strednej vzdialenosti. Jeho pohodlné sedadlo poskytuje dostatok priestoru pre spolucestujúceho

PODVOZOK

Vynikajúca vyváženosť podvozku modelu Caballero 700 je výsledkom nového vysoko odolného oceľového rámu a kyvnej vidlice vyrobenej z vysoko kvalitného odliatku hliníka.

Zavesenie Marzocchi pozostáva z robustnej 45 mm prevrátenej vidlice a monoshocku s nastaviteľným predpätím.

Nastavenie zavesenia a zdvih 150 mm sú výsledkom optimalizácie a vyváženosti, ktoré boli dosiahnuté po nespočetných kilometroch jazdy za všetkých podmienok: rýchle trate, diaľnice, kľukaté zmiešané cesty, poľné cesty a terénne cesty.

Caballero 700 ponúka aj výnimočný brzdný výkon. Tento motocykel si ľahko poradí s akoukoľvek cestou vďaka výkonnej kombinácii 330 mm kotúča a 4-piestových strmeňov Brembo vpredu a 240 mm kotúča so strmeňom Brembo vzadu.

ESTETIKA

Okrem bohatého balíka príslušenstva sa model 700 Travel pýši novou farbou „Tundra Green“, ktorá dokonale ladí s bočnými taškami, ktoré sú podoprené robustnými rámami a navrhnuté v spolupráci so spoločnosťou Givi. Červený akcent na poznávacích značkách vytvára príjemný kontrast so základnou farbou.

Táto verzia s bohatou výbavou, navrhnutá pre cestovateľov, obsahuje praktický predný štít pre lepšiu aerodynamickú ochranu, zadný batožinový nosič pre zvýšenie nosnosti a integrovaný úložný priestor na palivovej nádrži, ideálny na uloženie nevyhnutných vecí v dosahu ruky.

Svojím odvážnym dizajnom a komplexným balíkom príslušenstva kombinuje Caballero 700 Travel výkon a komfort, čo z neho robí perfektného spoločníka pre dobrodružstvá v akomkoľvek prostredí.

BEZPEČNOSŤ

Caballero 700 je prvý model Fantic, ktorý štandardne ponúka systém ABS pre jazdu v zákrutách a kontrolu trakcie.

Vylepšená inerciálna meracie jednotka (IMU) umožňuje ovládanie motocykla aj v naklonenej polohe a ponúka presný a spoľahlivý elektronický zásah.

Obe kontroly je možné úplne deaktivovať, ak to vyžadujú jazdné podmienky, napríklad v najnáročnejších terénnych podmienkach.

TECHNOLÓGIA

Caballero 700 je vybavený najmodernejším elektronickým balíkom. Je to prvý scrambler na svete s ikonickým okrúhlym 3,5-palcovým TFT displejom s integrovaným Bluetooth na ovládanie hovorov a médií.

Prostredníctvom obrazovky a prepínačov umiestnených na riadidlách je možné vybrať tri jazdné režimy: STREET, OFFROAD (špeciálne navrhnutý pre jazdu mimo bežných ciest) a CUSTOM, ktorý umožňuje jazdcovi nakonfigurovať všetky nastavenia ABS v zákrutách a kontroly trakcie podľa želania, až po úplnú deaktiváciu.

Vybavenie dopĺňa systém osvetlenia s LED diódami.

Parametre

MOTOR

  • Motor: dvojvalcový štvortaktný, chladený kvapalinou
  • Zdvih: 68,6 mm
  • Prívod paliva: Vstrekovanie: elektronické vstrekovanie – dvojitá škrtiaca klapka ø 38 mm
  • Prevodové stupne: 6
  • Výfukový systém: Dvojitý výfuk z nehrdzavejúcej ocele
  • Objem motora: 689 cm3
  • Rozvody: 4-ventilový dvojhriadeľový
  • Štartér: Elektrický
  • Spojka:Viaclamelová mokrá spojka
  • Maximální výkon: 74 PS pri 9000 ot./min

PODVOZOK

  • Podvozok: CrMo oceľový jednorám
  • PNEUMATIKY: 110/80 R19, 150/70 R17
  • Brzdy: ø330 mm plávajúci predný kotúč, 4-piestikový radiálny strmeň Brembo ø32 P4.32 – ø245 mm zadný kotúč, strmeň Brembo
  • Predné odpruženie: VRM-Marzocchi ø45 mm upside-down 
  • Predný zdvih: 150 mm
  • prístrojová doska: Pripojenie Bluetooth: 3,5“ TFT
  • Vidlica: Hliníková s variabilným prierezom a progresívnym zavesením
  • Kolesá: s hliníkovými ráfikmi
  • Aktívne bezpečnostné zariadenie: ABS Continental (vypínateľné) + trakčná kontrola (vypínateľná)
  • zadné odpruženie: VRM-Marzocchi monoshock s nastavením predpätia
  • Zadný zdvih: 150 mm
  • Svetlo: plne LED vpredu a vzadu

Rozmery

  • Výška sedadla: 830 mm
  • Rázvor kolies: 1460 mm
  • Hmotnosť: 175 kg bez benzínu (ale s chladiacou kvapalinou)
  • Nádrž: Objem 13 l