SCRAMBLER 700

Od výkonu – vďaka fantastickému paralelnému dvojvalcovému motoru s objemom 689 cm3 – cez elektronický balík až po špičkový podvozok, všetko bolo predmetom dôkladnej štúdie oddelenia výskumu a vývoja spoločnosti Fantic. Iba jedna základná vlastnosť zostala rovnaká, dokonalá rovnováha medzi zábavou na ceste a v teréne, ako sa na autentický scrambler patrí.

Caballero 700 je jediným modelom v segmente, ktorý sa môže pochváliť súborom parametrov, ktoré mu umožňujú bez obáv zdolávať cesty a traily: 19„ a 17“ kolesá s drôtenými lúčmi a optimalizované odpruženie v kombinácii s hmotnosťou len 175 kg (bez paliva) umožňujú agilitu, bezpečnosť a precíznu jazdu v akomkoľvek teréne.

MOTOR

Vlajková loď tohto radu je vybavená uznávaným paralelným dvojvalcom CP2 od spoločnosti Yamaha, ktorý po prvýkrát opúšťa japonské modely a využíva taliansky podvozok.

Dokonalý výkon na zábavu na ceste aj v teréne, 74 k pri 9 000 ot/min, prichádza s novou robustnou krivkou krútiaceho momentu, ktorý sa výrazne prejavuje v celom rozsahu otáčok: krútiaci moment je konštantný až do 8000 ot/min, s maximom 70 Nm pri 6500 ot/min.

Tieto hodnoty sú výsledkom zdĺhavého vývoja konštrukcie a kalibrácie celého výfukového a sacieho systému, ktorý je vybavený jedinečným airboxom a mapovaním motora.

Caballero 700 poskytuje výnimočný výkon a potešujúci výkon, čo z neho robí ideálnu voľbu na cesty strednej triedy. Jeho útulné sedadlo poskytuje dostatok priestoru pre spolujazdca.

 

PODVOZOK

Vynikajúce vyváženie podvozku modelu Caballero 700 zabezpečuje nový rám z vysokoodolnej ocele a kyvná vidlica vyrobená z vysokokvalitného hliníkového odliatku.

Odpruženie Marzocchi pozostáva z robustnej 45 mm upside-down vidlice a monoshock-u s možnosťou nastavenia predpätia.

Nastavenie odpruženia a 150 mm zdvihu je výsledkom optimalizácie a rovnováhy nájdenej po nespočetných kilometroch jazdy vo všetkých podmienkach: na rýchlych tratiach, diaľniciach, kľukatých zmiešaných cestách, poľných cestách a offroadových cestách.

Caballero 700 poskytuje aj výnimočný brzdný výkon. Tento motocykel si ľahko poradí s každou cestou vďaka výkonnej kombinácii 330 mm kotúča a 4-pístikových strmeňov Brembo vpredu a 240 mm kotúča so strmeňom Brembo vzadu.

ESTETIKA

Štýl je inšpirovaný jednou z najslávnejších verzií v histórii Caballera: 125 RC z rokov 1974 až 1976.

Na prvý pohľad je Caballero 700 ľahko rozpoznateľné vďaka svojim čistým a jednoduchým líniám, ktoré starostlivo vytvorilo centrum Fantic Style. Ikonické prvky, ako je červená nádrž, okrúhle svetlomety a žlté súťažné štítky na bočných paneloch, sa snúbia s modernými prvkami, ako sú CNC opracované plechy motora a trojité svorky a karbónová ochrana výfukového systému.

Okrem klasickej červenej farby je k dispozícii aj matná modrá metalíza, ktorá opäť súvisí s históriou modelu Caballero.

TECHNOLÓGIA

Caballero 700 je vybavený najmodernejším balíkom elektroniky. Je to prvý scrambler na svete s ikonickým okrúhlym 3,5“ TFT displejom s integrovanou technológiou Bluetooth na ovládanie hovorov a médií.

Prostredníctvom obrazovky a spínacích blokov na riadidlách je možné zvoliť tri jazdné režimy: STREET, OFFROAD (špeciálne navrhnutý na opustenie bežných ciest) a CUSTOM, ktorý umožňuje jazdcovi konfigurovať všetky nastavenia ABS v zákrutách a trakčnej kontroly podľa želania až po úplnú deaktiváciu.

Výbavu dopĺňa systém osvetlenia Full-LED.

BEZPEČNOSŤ

Caballero 700 je prvým modelom Fantic, ktorý štandardne ponúka systém ABS a kontrolu trakcie v zákrutách.

Zdokonalená inerciálna meracia jednotka (IMU) umožňuje ovládanie bicykla aj pri jeho naklonení a ponúka presné a spoľahlivé elektronické zásahy.

Obe kontroly možno úplne deaktivovať, ak si to vyžadujú jazdné podmienky, napríklad v najnáročnejších terénnych podmienkach.

Parametre

MOTOR

  • Motor: dvojvalcový štvortaktný, chladený kvapalinou
  • Zdvih: 68,6 mm
  • Prívod paliva: Vstrekovanie: elektronické vstrekovanie – dvojitá škrtiaca klapka ø 38 mm
  • Prevodové stupne: 6
  • Výfukový systém: Dvojitý výfuk z nehrdzavejúcej ocele
  • Objem motora: 689 cm3
  • Rozvody: 4-ventilový dvojhriadeľový
  • Štartér: Elektrický
  • Spojka:Viaclamelová mokrá spojka
  • Maximální výkon: 74 PS pri 9000 ot./min

PODVOZOK

  • Podvozok: CrMo oceľový jednorám
  • PNEUMATIKY: 110/80 R19, 150/70 R17
  • Brzdy: ø330 mm plávajúci predný kotúč, 4-piestikový radiálny strmeň Brembo ø32 P4.32 – ø245 mm zadný kotúč, strmeň Brembo
  • Predné odpruženie: VRM-Marzocchi ø45 mm upside-down 
  • Predný zdvih: 150 mm
  • prístrojová doska: Pripojenie Bluetooth: 3,5“ TFT
  • Vidlica: Hliníková s variabilným prierezom a progresívnym zavesením
  • Kolesá: s hliníkovými ráfikmi
  • Aktívne bezpečnostné zariadenie: ABS Continental (vypínateľné) + trakčná kontrola (vypínateľná)
  • zadné odpruženie: VRM-Marzocchi monoshock s nastavením predpätia
  • Zadný zdvih: 150 mm
  • Svetlo: plne LED vpredu a vzadu

Rozmery

  • Výška sedadla: 830 mm
  • Rázvor kolies: 1460 mm
  • Hmotnosť: 175 kg bez benzínu (ale s chladiacou kvapalinou)
  • Nádrž: Objem 13 l