SCRAMBLER 700
Od výkonu – vďaka fantastickému paralelnému dvojvalcovému motoru s objemom 689 cm3 – cez elektronický balík až po špičkový podvozok, všetko bolo predmetom dôkladnej štúdie oddelenia výskumu a vývoja spoločnosti Fantic. Iba jedna základná vlastnosť zostala rovnaká, dokonalá rovnováha medzi zábavou na ceste a v teréne, ako sa na autentický scrambler patrí.
Caballero 700 je jediným modelom v segmente, ktorý sa môže pochváliť súborom parametrov, ktoré mu umožňujú bez obáv zdolávať cesty a traily: 19„ a 17“ kolesá s drôtenými lúčmi a optimalizované odpruženie v kombinácii s hmotnosťou len 175 kg (bez paliva) umožňujú agilitu, bezpečnosť a precíznu jazdu v akomkoľvek teréne.






MOTOR
Vlajková loď tohto radu je vybavená uznávaným paralelným dvojvalcom CP2 od spoločnosti Yamaha, ktorý po prvýkrát opúšťa japonské modely a využíva taliansky podvozok.
Dokonalý výkon na zábavu na ceste aj v teréne, 74 k pri 9 000 ot/min, prichádza s novou robustnou krivkou krútiaceho momentu, ktorý sa výrazne prejavuje v celom rozsahu otáčok: krútiaci moment je konštantný až do 8000 ot/min, s maximom 70 Nm pri 6500 ot/min.
Tieto hodnoty sú výsledkom zdĺhavého vývoja konštrukcie a kalibrácie celého výfukového a sacieho systému, ktorý je vybavený jedinečným airboxom a mapovaním motora.
Caballero 700 poskytuje výnimočný výkon a potešujúci výkon, čo z neho robí ideálnu voľbu na cesty strednej triedy. Jeho útulné sedadlo poskytuje dostatok priestoru pre spolujazdca.
PODVOZOK
Vynikajúce vyváženie podvozku modelu Caballero 700 zabezpečuje nový rám z vysokoodolnej ocele a kyvná vidlica vyrobená z vysokokvalitného hliníkového odliatku.
Odpruženie Marzocchi pozostáva z robustnej 45 mm upside-down vidlice a monoshock-u s možnosťou nastavenia predpätia.
Nastavenie odpruženia a 150 mm zdvihu je výsledkom optimalizácie a rovnováhy nájdenej po nespočetných kilometroch jazdy vo všetkých podmienkach: na rýchlych tratiach, diaľniciach, kľukatých zmiešaných cestách, poľných cestách a offroadových cestách.
Caballero 700 poskytuje aj výnimočný brzdný výkon. Tento motocykel si ľahko poradí s každou cestou vďaka výkonnej kombinácii 330 mm kotúča a 4-pístikových strmeňov Brembo vpredu a 240 mm kotúča so strmeňom Brembo vzadu.








ESTETIKA
Štýl je inšpirovaný jednou z najslávnejších verzií v histórii Caballera: 125 RC z rokov 1974 až 1976.
Na prvý pohľad je Caballero 700 ľahko rozpoznateľné vďaka svojim čistým a jednoduchým líniám, ktoré starostlivo vytvorilo centrum Fantic Style. Ikonické prvky, ako je červená nádrž, okrúhle svetlomety a žlté súťažné štítky na bočných paneloch, sa snúbia s modernými prvkami, ako sú CNC opracované plechy motora a trojité svorky a karbónová ochrana výfukového systému.
Okrem klasickej červenej farby je k dispozícii aj matná modrá metalíza, ktorá opäť súvisí s históriou modelu Caballero.
TECHNOLÓGIA
Caballero 700 je vybavený najmodernejším balíkom elektroniky. Je to prvý scrambler na svete s ikonickým okrúhlym 3,5“ TFT displejom s integrovanou technológiou Bluetooth na ovládanie hovorov a médií.
Prostredníctvom obrazovky a spínacích blokov na riadidlách je možné zvoliť tri jazdné režimy: STREET, OFFROAD (špeciálne navrhnutý na opustenie bežných ciest) a CUSTOM, ktorý umožňuje jazdcovi konfigurovať všetky nastavenia ABS v zákrutách a trakčnej kontroly podľa želania až po úplnú deaktiváciu.
Výbavu dopĺňa systém osvetlenia Full-LED.



BEZPEČNOSŤ
Caballero 700 je prvým modelom Fantic, ktorý štandardne ponúka systém ABS a kontrolu trakcie v zákrutách.
Zdokonalená inerciálna meracia jednotka (IMU) umožňuje ovládanie bicykla aj pri jeho naklonení a ponúka presné a spoľahlivé elektronické zásahy.
Obe kontroly možno úplne deaktivovať, ak si to vyžadujú jazdné podmienky, napríklad v najnáročnejších terénnych podmienkach.
Parametre
MOTOR
- Motor: dvojvalcový štvortaktný, chladený kvapalinou
- Zdvih: 68,6 mm
- Prívod paliva: Vstrekovanie: elektronické vstrekovanie – dvojitá škrtiaca klapka ø 38 mm
- Prevodové stupne: 6
- Výfukový systém: Dvojitý výfuk z nehrdzavejúcej ocele
- Objem motora: 689 cm3
- Rozvody: 4-ventilový dvojhriadeľový
- Štartér: Elektrický
- Spojka:Viaclamelová mokrá spojka
- Maximální výkon: 74 PS pri 9000 ot./min
PODVOZOK
- Podvozok: CrMo oceľový jednorám
- PNEUMATIKY: 110/80 R19, 150/70 R17
- Brzdy: ø330 mm plávajúci predný kotúč, 4-piestikový radiálny strmeň Brembo ø32 P4.32 – ø245 mm zadný kotúč, strmeň Brembo
- Predné odpruženie: VRM-Marzocchi ø45 mm upside-down
- Predný zdvih: 150 mm
- prístrojová doska: Pripojenie Bluetooth: 3,5“ TFT
- Vidlica: Hliníková s variabilným prierezom a progresívnym zavesením
- Kolesá: s hliníkovými ráfikmi
- Aktívne bezpečnostné zariadenie: ABS Continental (vypínateľné) + trakčná kontrola (vypínateľná)
- zadné odpruženie: VRM-Marzocchi monoshock s nastavením predpätia
- Zadný zdvih: 150 mm
- Svetlo: plne LED vpredu a vzadu
Rozmery
- Výška sedadla: 830 mm
- Rázvor kolies: 1460 mm
- Hmotnosť: 175 kg bez benzínu (ale s chladiacou kvapalinou)
- Nádrž: Objem 13 l