RALLY 500

RALLY 500

Caballero 500 Rally je určená pre tých, ktorí milujú detaily, ale majú dobrodružnú dušu.

Terénny podvozok z neho robí ideálneho spoločníka na vaše vzrušujúce výlety, so 43 mm nastaviteľným odpružením a zvýšeným zdvihom, ktorý dosahuje 200 mm vpredu aj vzadu, vysokým predným blatníkom, hliníkovou kyvnou vidlicou a riadidlami s priečnikom.

Vaše sny budú tvoriť otvorené cesty pred vami.

Rally je najterénnejšia verzia modelu Caballero, navrhnutá tak, aby ste na dvoch kolesách snívali o dobrodružstvách v ďalekých krajinách.

MOTOR

Jednovalcový, 4-ventilový, kvapalinou chladený motor s elektrickým vstrekovaním paliva teraz spĺňa normu Euro5. Poskytuje skvelý výkon na asfalte v kombinácii s účinnosťou na terénnych tratiach. Riadiaca jednotka ECU má aktualizované mapovanie, ktoré zabezpečuje ešte plynulejší výkon motora pri všetkých otáčkach a tiež optimalizuje výkon z hľadiska maximálneho výkonu a krútiaceho momentu. Výfukový systém je vyrobený v Taliansku spoločnosťou Arrow s dvoma chrómovými tlmičmi.

PODVOZOK

Caballero Rally 500 je najviac terénne orientovaný model rodiny. Modelový rad Caballero má rám z chróm-molybdénovej ocele s centrálnou rúrkou. Táto technická voľba opäť uprednostňuje ľahkosť a zabezpečuje neuveriteľnú obratnosť a pohodlie. Predné vidlice sú 43 mm upside-down FANTIC FRS s nastaviteľnou kompresiou a predpätím; zadné odpruženie je tiež nastaviteľné FANTIC FRS. Predné 19„ kolesá so špicami a zadné 17“ kolesá mu dodávajú skutočný vzhľad scramblera, ktorý ešte viac umocňuje osadenie pneumatík Michelin Anakee Wild s kľučkami. Predné 320 mm a zadné 230 mm vlnovcové brzdové diky a vypínateľné dvojkanálové ABS Continental zaručujú veľkú bezpečnosť v každej situácii.

ESTETIKA

Caballero Rally ponúka množstvo terénnych detailov: riadidlá s priečnikom, predný blatník, protišmykovú dosku motora, ochrannú mriežku svetlometov, prednú poznávaciu značku, terénne pneumatiky. K dispozícii sú dve farby: okrem armádnej zelenej verzie pribudla do ponuky nová piesková verzia s matnými čiernymi detailmi.

Parametre

MOTOR

  • Homologácia: Euro5
  • Objem: 449 cm3
  • Maximálny zistený krútiaci moment*: 43 Nm pri 6000 ot/min
  • Zdvih: 64 mm
  • Palivový systém: Elektronické vstrekovanie paliva – škrtiaca klapka ø 40 mm
  • Prevody: 6
  • Výfukový systém: Duálny výfuk od spoločnosti ARROW
  • Emisie CO2: 97 g/km
  • Motor: Jednovalcový 4-taktný, chladený kvapalino

  • Maximálny zistený výkon*: 29,5 kW pri 7100 ot/min

  • Vrtáni: 94,5 mm

  • Štartér: elektrický

  • Spojka: Viaclamelová mokrá spojkaSpotreba paliva: 4,2 l/100 km

PODVOZOK

  • Podvozok: Rúrkový rám z CrMo ocele
  • PNEUMATIKY: 110/80 R19, 140/80 R17
  • Brzdy: Predný plávajúci brzdový kotúč ø320 mm – Zadný brzdový kotúč ø230 mm
  • Predné odpruženie: ø43mm obrátená vidlica s hydraulickou reguláciou
  • Zadné odpruženie: s hydraulickou reguláciou
  • Kyvna vidlica: Z ocele s variabilným prierezom a progresívnym článkom
  • Kolesá: s hliníkovými ráfikmi

  • ABS: Brzdový systém: dvojkanálový ABS Continental (vypínateľný)

  • Zdvih predného odpruženia: 200 mm

  • Zdvih zadného odpruženia: 200 mm

Rozmery

  • Výška sedadla: 860 mm
  • Rázvor kolies: 1435 mm
  • Dĺžka: 2080 mm
  • Suchá hmotnosť: 150 kg
  • Nádrž: Objem 12 l