RALLY 125
RALLY 125
Venované tým, ktorí milujú estetiku motocyklov s dušou dobrodruha.
Terénneho ducha podčiarkujú mnohé detaily, počnúc vyšším zadným a predným odpružením a končiac kompletnou ochrannou sadou, ktorá chráni motor, chladič a svetlomet.



MOTOR
Najdôležitejším prvkom motocykla je úplne nový štvortaktný motor Minarelli Euro 5 s objemom 125 cm3. Motor najnovšej generácie, ktorý dokáže zabezpečiť zvýšenie výkonu z hľadiska krútiaceho momentu a výkonu a zároveň spĺňa požiadavky homologizačných predpisov Euro 5. Motor, ktorý poháňa model Fantic 125 Scrambler, je technicky vyspelý, vybavený elektronickým vstrekovaním paliva, klznou spojkou a systémom variabilného ovládania ventilov. Systém VVA vďaka aktuátoru umožňuje, aby bola pri akýchkoľvek otáčkach k dispozícii najefektívnejšia a najvýkonnejšia vačka, ktorá vždy zaručuje maximálne zrýchlenie. Nová hlava valcov ponúka účinnejšie spaľovanie, čo sa prejavuje vyšším výkonom, nižšou spotrebou paliva a menším znečistením. Klzná spojka zabraňuje zablokovaniu zadného kolesa pri spomaľovaní jazdca, čím zabezpečuje väčšiu bezpečnosť.
PODVOZOK
Caballero je skutočný športový motocykel. Modelový rad Caballero má rám z chróm-molybdénovej ocele s centrálnou rúrkou. Táto technická voľba opäť uprednostňuje ľahkosť, čím zabezpečuje neuveriteľnú obratnosť a pohodlie. Predná vidlica je 41 mm upside-down FANTIC FRS, zadné odpruženie je nastaviteľné FANTIC FRS. Predné 19„ a zadné 17“ kolesá so špicami mu dodávajú vzhľad skutočného scramblera s pneumatikami Pirelli Scorpion Rally 110/80-19 130/80-17 s kľučkami. Predné 320 mm a zadné 230 mm vlnovcové brzdové kotúče a vypínateľné dvojkanálové ABS Continental zaručujú veľkú bezpečnosť v každej situácii.





ESTETIKA
„Všetko sa to začalo Caballerom. Červená nádrž, vždy nablýskaná, pretekárska poznávacia značka, široké riadidlá a pneumatiky. Zvyšok bola cesta, prach a dobrodružstvo. Takto som sa zamiloval do dvoch kolies.“
Parametre
MOTOR
- Motor: Jednovalec, 4-taktný, Euro5, chladený kvapalinou
- Maximálny krútiaci moment: 11,2 Nm do 6 500 ot/min
- Vŕtanie: 52 mm
- Distribúcia: SOHC 4-ventil, variabilné časovanie vačkového hriadeľa
- Štartér: Elektrické
- Spojka: Viaclamelová mokrá spojka, obmedzovač spätného krútiaceho
- Spotreba paliva: 2,0 l/100 km
- Maximálny výkon: 11 kW (15 k) pri 10 250 ot./min
- Objem motora: 124,66 ccm
- zdvih: 58,7 mm
- Palivový systém: Elektronické vstrekovanie paliva – teleso škrtiacej klapky ø 30mm
- Prevody: 6
- Výfukový systém: inox duálny výfuk
- Emisie CO2: 46 g/km
PODVOZOK
- Rám: Rám z CrMo ocele s centrálnou rúrkou
- pneumatiky: 110/80-19, 130/80-17
- Brzdy: Predný brzdový kotúč ø320 mm – Zadný brzdový kotúč ø230 mm
- Predné odpruženie: ø41 mm upside down
- Zadné odpruženie: regulácia tlmenia odskoku
- Kyvné rameno: Z ocele s variabilným prierezom a progresívnym článkom
- kolesá: Špic s hliníkovými ráfikmi
- ABS: Continental dvojkanálový ABS (vypínateľný)
- Zdvih predného odpruženia: 200 mm
- Zdvih zadného odpruženia: 200 mm
Rozmery
- Výška sedadla: 860 mm
- Rázvor kolies: 1425 mm
- Dĺžka: 2080 mm
- Suchá hmotnosť: 130 kg
- Nádrž: Objem 12 l