RALLY 125

RALLY 125

Venované tým, ktorí milujú estetiku motocyklov s dušou dobrodruha.

Terénneho ducha podčiarkujú mnohé detaily, počnúc vyšším zadným a predným odpružením a končiac kompletnou ochrannou sadou, ktorá chráni motor, chladič a svetlomet.

MOTOR

Najdôležitejším prvkom motocykla je úplne nový štvortaktný motor Minarelli Euro 5 s objemom 125 cm3. Motor najnovšej generácie, ktorý dokáže zabezpečiť zvýšenie výkonu z hľadiska krútiaceho momentu a výkonu a zároveň spĺňa požiadavky homologizačných predpisov Euro 5. Motor, ktorý poháňa model Fantic 125 Scrambler, je technicky vyspelý, vybavený elektronickým vstrekovaním paliva, klznou spojkou a systémom variabilného ovládania ventilov. Systém VVA vďaka aktuátoru umožňuje, aby bola pri akýchkoľvek otáčkach k dispozícii najefektívnejšia a najvýkonnejšia vačka, ktorá vždy zaručuje maximálne zrýchlenie. Nová hlava valcov ponúka účinnejšie spaľovanie, čo sa prejavuje vyšším výkonom, nižšou spotrebou paliva a menším znečistením. Klzná spojka zabraňuje zablokovaniu zadného kolesa pri spomaľovaní jazdca, čím zabezpečuje väčšiu bezpečnosť.

PODVOZOK

Caballero je skutočný športový motocykel. Modelový rad Caballero má rám z chróm-molybdénovej ocele s centrálnou rúrkou. Táto technická voľba opäť uprednostňuje ľahkosť, čím zabezpečuje neuveriteľnú obratnosť a pohodlie. Predná vidlica je 41 mm upside-down FANTIC FRS, zadné odpruženie je nastaviteľné FANTIC FRS. Predné 19„ a zadné 17“ kolesá so špicami mu dodávajú vzhľad skutočného scramblera s pneumatikami Pirelli Scorpion Rally 110/80-19 130/80-17 s kľučkami. Predné 320 mm a zadné 230 mm vlnovcové brzdové kotúče a vypínateľné dvojkanálové ABS Continental zaručujú veľkú bezpečnosť v každej situácii.

ESTETIKA

„Všetko sa to začalo Caballerom. Červená nádrž, vždy nablýskaná, pretekárska poznávacia značka, široké riadidlá a pneumatiky. Zvyšok bola cesta, prach a dobrodružstvo. Takto som sa zamiloval do dvoch kolies.“

Parametre

MOTOR

  • Motor: Jednovalec, 4-taktný, Euro5, chladený kvapalinou
  • Maximálny krútiaci moment: 11,2 Nm do 6 500 ot/min
  • Vŕtanie: 52 mm
  • Distribúcia: SOHC 4-ventil, variabilné časovanie vačkového hriadeľa
  • Štartér: Elektrické
  • Spojka: Viaclamelová mokrá spojka, obmedzovač spätného krútiaceho
  • Spotreba paliva: 2,0 l/100 km
  • Maximálny výkon: 11 kW (15 k) pri 10 250 ot./min
  • Objem motora: 124,66 ccm
  • zdvih: 58,7 mm
  • Palivový systém: Elektronické vstrekovanie paliva – teleso škrtiacej klapky ø 30mm
  • Prevody: 6
  • Výfukový systém: inox duálny výfuk
  • Emisie CO2: 46 g/km

PODVOZOK

  • Rám: Rám z CrMo ocele s centrálnou rúrkou
  • pneumatiky: 110/80-19, 130/80-17
  • Brzdy: Predný brzdový kotúč ø320 mm – Zadný brzdový kotúč ø230 mm
  • Predné odpruženie: ø41 mm upside down
  • Zadné odpruženie: regulácia tlmenia odskoku
  • Kyvné rameno: Z ocele s variabilným prierezom a progresívnym článkom
  • kolesá: Špic s hliníkovými ráfikmi
  • ABS: Continental dvojkanálový ABS (vypínateľný)
  • Zdvih predného odpruženia: 200 mm
  • Zdvih zadného odpruženia: 200 mm

Rozmery

  • Výška sedadla: 860 mm
  • Rázvor kolies: 1425 mm
  • Dĺžka: 2080 mm
  • Suchá hmotnosť: 130 kg
  • Nádrž: Objem 12 l