EXPLORER 500
EXPLORER 500
Zbaľte si batožinu a odíďte. Vypnite počítač, otvorte garáž a zapnite Caballero Explorer 500.
Aj keď ide o víkend na štrkových cestách alebo obrovský Raid v najvzdialenejšej krajine, bude vaším spoločníkom na cestách. Vychádza z modelu Rally, bol však doplnený o množstvo detailov a doplnkov, ktoré uspokoja vašu túžbu po dobrodružstve.
Nastaviteľné odpruženie so zdvihom 200 mm a hliníkové zadné výkyvné rameno vám umožnia vysporiadať sa s akýmkoľvek terénom bude čeliť vysoko výkonným pneumatikám Michelin Anakee Wild, zatiaľ čo zadný nosič, nádrž a bočné brašne vám ponúknu tú najlepšiu nosnosť, akú si môžete priať.
Nebojte sa, ak výlet skrýva nebezpečenstvá: S novými bočnými ochrannými prvkami spolu s ochrannou doskou motora a ďalšími ochrannými mriežkami je Caballero Explorer 500 pripravený na všetko.



MOTOR
Jednovalcový, 4-ventilový, kvapalinou chladený motor s elektrickým vstrekovaním paliva teraz spĺňa normu Euro5. Poskytuje skvelý výkon na asfalte v kombinácii s účinnosťou na terénnych tratiach. Riadiaca jednotka ECU má aktualizované mapovanie, ktoré zabezpečuje ešte plynulejší výkon motora pri všetkých otáčkach a tiež optimalizuje výkon z hľadiska maximálneho výkonu a krútiaceho momentu. Výfukový systém je vyrobený v Taliansku spoločnosťou Arrow s dvoma chrómovými tlmičmi.
PODVOZOK
Caballero Explorer 500 je najviac terénne orientovaný model rodiny. Modelový rad Caballero má rám z chróm-molybdénovej ocele s centrálnou rúrkou. Táto technická voľba opäť uprednostňuje ľahkosť a zabezpečuje neuveriteľnú obratnosť a pohodlie. Predné vidlice sú 43 mm upside-down FANTIC FRS s nastaviteľnou kompresiou a predpätím; zadné odpruženie je tiež nastaviteľné FANTIC FRS. Predné 19„ kolesá so špicami a zadné 17“ kolesá mu dodávajú skutočný vzhľad scramblera, ktorý ešte viac umocňuje osadenie pneumatík Michelin Anakee Wild s kľučkami. Predné 320 mm a zadné 230 mm vlnovcové brzdové diky a vypínateľné dvojkanálové ABS Continental zaručujú veľkú bezpečnosť v každej situácii.


ESTETIKA
Caballero Explorer ponúka množstvo nových vylepšení pre dobrodružstvo: riadidlá s priečnikom, predný blatník, protišmykovú dosku motora, ochrannú mriežku svetlometov, prednú poznávaciu značku, terénne pneumatiky. Pribudlo aj ďalšie nové príslušenstvo, ako napríklad ikonická taška na nádrž, rám na nosič zadných batohov a rám na nosič batohov spolu s bočnou taškou s objemom 17 litrov, bočné ochranné lišty sú ideálne na ochranu motocykla aj v tých najextrémnejších situáciách. Jedinečné sfarbenie nádrže, dvojfarebný model, kde bielu a bronzovú farbu spája čierna linka, ktorá pozdĺžne rozdeľuje kryt nádrže. Nové bočné a predné štítky zobrazujú nový grafický dizajn vytvorený špeciálne pre model Explorer.
Parametre
MOTOR
- Homologácia: Euro5
- Objem: 449 cm3
- Maximálny zistený krútiaci moment*: 43 Nm pri 6000 ot/min
- Zdvih: 64 mm
- Palivový systém: Elektronické vstrekovanie paliva – škrtiaca klapka ø 40 mm
- Prevody: 6
- Výfukový systém: Duálny výfuk od spoločnosti ARROW
- Emisie CO2: 97 g/km
Motor: Jednovalcový 4-taktný, chladený kvapalino
Maximálny zistený výkon*: 29,5 kW pri 7100 ot/min
Vrtáni: 94,5 mm
Štartér: elektrický
Spojka: Viaclamelová mokrá spojkaSpotreba paliva: 4,2 l/100 km
PODVOZOK
- Podvozok: Rúrkový rám z CrMo ocele
- PNEUMATIKY: 110/80 R19, 140/80 R17
- Brzdy: Predný plávajúci brzdový kotúč ø320 mm – Zadný brzdový kotúč ø230 mm
- Predné odpruženie: ø43mm obrátená vidlica s hydraulickou reguláciou
- Zadné odpruženie: s hydraulickou reguláciou
- Kyvna vidlica: Z hliníka s variabilným prierezom a progresívnym článkom
Kolesá: s hliníkovými ráfikmi
ABS: Brzdový systém: dvojkanálový ABS Continental (vypínateľný)
Zdvih predného odpruženia: 200 mm
Zdvih zadného odpruženia: 200 mm
Rozmery
- Výška sedadla: 860 mm
- Rázvor kolies: 1435 mm
- Dĺžka: 2080 mm
- Suchá hmotnosť: 150 kg
- Nádrž: Objem 12 l