EXPLORER 500

EXPLORER 500

Zbaľte si batožinu a odíďte. Vypnite počítač, otvorte garáž a zapnite Caballero Explorer 500.

Aj keď ide o víkend na štrkových cestách alebo obrovský Raid v najvzdialenejšej krajine, bude vaším spoločníkom na cestách. Vychádza z modelu Rally, bol však doplnený o množstvo detailov a doplnkov, ktoré uspokoja vašu túžbu po dobrodružstve.

Nastaviteľné odpruženie so zdvihom 200 mm a hliníkové zadné výkyvné rameno vám umožnia vysporiadať sa s akýmkoľvek terénom bude čeliť vysoko výkonným pneumatikám Michelin Anakee Wild, zatiaľ čo zadný nosič, nádrž a bočné brašne vám ponúknu tú najlepšiu nosnosť, akú si môžete priať.

Nebojte sa, ak výlet skrýva nebezpečenstvá: S novými bočnými ochrannými prvkami spolu s ochrannou doskou motora a ďalšími ochrannými mriežkami je Caballero Explorer 500 pripravený na všetko.

MOTOR

Jednovalcový, 4-ventilový, kvapalinou chladený motor s elektrickým vstrekovaním paliva teraz spĺňa normu Euro5. Poskytuje skvelý výkon na asfalte v kombinácii s účinnosťou na terénnych tratiach. Riadiaca jednotka ECU má aktualizované mapovanie, ktoré zabezpečuje ešte plynulejší výkon motora pri všetkých otáčkach a tiež optimalizuje výkon z hľadiska maximálneho výkonu a krútiaceho momentu. Výfukový systém je vyrobený v Taliansku spoločnosťou Arrow s dvoma chrómovými tlmičmi.

PODVOZOK

Caballero Explorer 500 je najviac terénne orientovaný model rodiny. Modelový rad Caballero má rám z chróm-molybdénovej ocele s centrálnou rúrkou. Táto technická voľba opäť uprednostňuje ľahkosť a zabezpečuje neuveriteľnú obratnosť a pohodlie. Predné vidlice sú 43 mm upside-down FANTIC FRS s nastaviteľnou kompresiou a predpätím; zadné odpruženie je tiež nastaviteľné FANTIC FRS. Predné 19„ kolesá so špicami a zadné 17“ kolesá mu dodávajú skutočný vzhľad scramblera, ktorý ešte viac umocňuje osadenie pneumatík Michelin Anakee Wild s kľučkami. Predné 320 mm a zadné 230 mm vlnovcové brzdové diky a vypínateľné dvojkanálové ABS Continental zaručujú veľkú bezpečnosť v každej situácii.

ESTETIKA

Caballero Explorer ponúka množstvo nových vylepšení pre dobrodružstvo: riadidlá s priečnikom, predný blatník, protišmykovú dosku motora, ochrannú mriežku svetlometov, prednú poznávaciu značku, terénne pneumatiky. Pribudlo aj ďalšie nové príslušenstvo, ako napríklad ikonická taška na nádrž, rám na nosič zadných batohov a rám na nosič batohov spolu s bočnou taškou s objemom 17 litrov, bočné ochranné lišty sú ideálne na ochranu motocykla aj v tých najextrémnejších situáciách. Jedinečné sfarbenie nádrže, dvojfarebný model, kde bielu a bronzovú farbu spája čierna linka, ktorá pozdĺžne rozdeľuje kryt nádrže. Nové bočné a predné štítky zobrazujú nový grafický dizajn vytvorený špeciálne pre model Explorer.

Parametre

MOTOR

  • Homologácia: Euro5
  • Objem: 449 cm3
  • Maximálny zistený krútiaci moment*: 43 Nm pri 6000 ot/min
  • Zdvih: 64 mm
  • Palivový systém: Elektronické vstrekovanie paliva – škrtiaca klapka ø 40 mm
  • Prevody: 6
  • Výfukový systém: Duálny výfuk od spoločnosti ARROW
  • Emisie CO2: 97 g/km
  • Motor: Jednovalcový 4-taktný, chladený kvapalino

  • Maximálny zistený výkon*: 29,5 kW pri 7100 ot/min

  • Vrtáni: 94,5 mm

  • Štartér: elektrický

  • Spojka: Viaclamelová mokrá spojkaSpotreba paliva: 4,2 l/100 km

PODVOZOK

  • Podvozok: Rúrkový rám z CrMo ocele
  • PNEUMATIKY: 110/80 R19, 140/80 R17
  • Brzdy: Predný plávajúci brzdový kotúč ø320 mm – Zadný brzdový kotúč ø230 mm
  • Predné odpruženie: ø43mm obrátená vidlica s hydraulickou reguláciou
  • Zadné odpruženie: s hydraulickou reguláciou
  • Kyvna vidlica: Z hliníka s variabilným prierezom a progresívnym článkom
  • Kolesá: s hliníkovými ráfikmi

  • ABS: Brzdový systém: dvojkanálový ABS Continental (vypínateľný)

  • Zdvih predného odpruženia: 200 mm

  • Zdvih zadného odpruženia: 200 mm

Rozmery

  • Výška sedadla: 860 mm
  • Rázvor kolies: 1435 mm
  • Dĺžka: 2080 mm
  • Suchá hmotnosť: 150 kg
  • Nádrž: Objem 12 l